Update from behind the construction fence!
|
Thank you!!! You guys rock! |
|
Awesome-awesome work you guys have been doing for many years here and I can not wait for the reopening!
.... great efforts and fixes. Any leaky info on smiter or smiter/healer effectiveness, will it be possible to actually play both sides of the fence effectively with a "multi'd" cleric or friar? yes, I know 600-800 damage from a full rejuv cleric was bad back in pre 1.38, but any improvements specing in smite as cleric (or) staff as friar and still be considerd a decent healing class rather specing full rejuv for a game of sit, sit, stand, cast, sit, sit Or something that levels the playing field for all three realms stun/healers? Support classes (that keep most encounters going) need some luvin too ![]() |
|
^ nope
![]() ![]() <<< This avatar is handmade by Inotor Wurzelbert : ) Check out the Mampfer-Threads for more. viewtopic.php?f=10&t=25079 viewtopic.php?f=10&t=26934 |
|
hi
möchte sich vieleicht jemand die mühe machen und die news stichpunktartig ins deutsche übersetzten? Danke euch Linc Myth:Paladins cannot deal damage
Das mir der Hund das liebste ist,sagts du oh Mensch sei Sünde, der Hund blieb mir im Sturme treu,der Mensch nichtmal im Winde. |
|
Thx for news, I like the way of statements and the vision of Uthgard 2.0 becomes better and clearer with that informations, good work.
|
|
So ganz ungefaehr ![]() ---8<--- Housing Alle Reiche kriegen jeweils 9 volle Hauszonen, alle Haeuser und alle Pferederouten werden implementiert (war scheinbar vorher nicht is mir ned aufgefallen ![]() Ausserdem gibts in jedem der neun Kartenzentren einen Marktsucher. Crafting 1. Nur gewisse Klassen koennen gewisse Handwerke erlernen (z.b. nur caster koennen Spellcrafter machen). 2. Graue Teile werden immer gelingen. Arrows / Poison weight Pfeile und Gift wiegen die Haelfte * Player concerns regarding population * Wieviele Spieler vertraegt der Server Ersten denken sie, dass sie technisch sehr gut aufgestellt sind und einen Run auf die Server nach Neustart locker wegstecken koennen (besser als Origins wie ich zwischen den Zeilen lese). Zweitens haben sie player caps fuer einzelne Reiche, d.h. zB. 500 cap fuer Mid/Alb/Hib.. sehr gut da kannst nicht wie auf Origins passieren, dass alle nur Mid/Savage Mid/Healer spielen und Alb/Hib nicht mal 100 Leute rein kriegen. Drittens wirds eine Warteschlange geben, d.h. wenn die Server voll sind wird man gereiht und sieht wann man rein kommt.. klasse. * Defense penetration * Verteidigungsdurchdringung (sprich we gut ich durch Block, Parrieren, Ausweichen etc. durchschlagen kann) Dort haben sie offenstichtlich ein Haufen Zeit investiert um die Formel die auf Live verwendet wurde/wird nachzubauen.. die Prozentzahlen zeigen, dass sie schon sehr, sehr knapp an der richtigen dran sind Block: Max 3.40% Min 0.01% avg 1.02% Parry: Max 3.85% Min 0.02% avg 1.00% Evade: Max 2.23% Min 0.17% avg 0.90% Bolts Die Treffer/Miss Rate wurde unter die Lupe genommen.. offenbar duerfen sich caster freuen Hinweis auf Benachrichtigungsintervalle Ganz kurz: Sie wollen nur etwas Schreiben wenn's auch schon umgesetzt ist und nicht was sie demnaehcst machen wollen; sie sind nicht sooo super praesent in Forumsbeitraegen weil das erstens viel Zeit kostet die sie lieber mit Arbeit verbringen und zweitens besser Dinge zusammfassen die dann alle User lesen. |
|
Keep in mind that miss rates will be pretty high (~15-20%) nonetheless and only dmg on low-AF-targets will increase...on current live miss rates are WAY lower than they were on 1.65 live, so the fixed 15 or 20% (can't remember the exact amount), which are documented in grab bags and such, will stay...also "in combat misses" will make bolts weaker...overall it's a + for bolts though, as dmg increase is quite huge on normal cloth targets with all af51 armor and self buffs up ![]() Genuine Spirit Cabalist since 2002
|
|
Thank you!!!!!!!!!!!!!!!!! All your time and effort is much appreciated, as you can tell by everyone asking "when will it be open?!?!?" we are eagerly awaiting to get our adventures underway on this amazingly well maintained server.
Hib - Falken (BM) / Sneakster (NS) / Kalfen (Enchanter) - Currently Inactive
Alb - Djfalken (Minstrel) - Inactive Mid - Tooeasynothanks |
|
Great Job ! Keep it up !
|
|
|
|
woot! and btw, we are going to be with Old RA's, correct?
![]() ![]() |
|
Danke mordret
/hug Linc Myth:Paladins cannot deal damage
Das mir der Hund das liebste ist,sagts du oh Mensch sei Sünde, der Hund blieb mir im Sturme treu,der Mensch nichtmal im Winde. |
|
its done when its done, go outside.. ![]() <Rage Quit>
Stresser-Healer Potatopeeler - Warrior Whysohappy - upcoming rm My channel - Various Povs ) |
|
Tbh dont postpone the launch if you are lacking some few implementations..
The correct position in SI for a mob or a quest.. Or something similiar to that The faster you ll get the server up running the better.. Heard from alot of people they soon cant bother about waiting for uthgard to launch. Just a friendly tip ![]() - Honey Badgers
- Winkz |
|
What client version(s) will be used?
When will the server open? When will the next char wipe be? ![]() |